1 November

Shit, kan ni fatta att det är 1 November idag? Det va juh nyss slutet på Augusti?! I guess time flies. 1 November betyder att det är en månad tills jag fyller år.. Usch, jag vill inte fylla år! Ge mig presenterna och låt mig va 23 år ett tag till..

Igår va jag och klippte mig, va verkligen på tiden. Så nu är det kortare, mer uppklippt och med lugg! I know, jag ha lovat mig själv 68220 gånger att aldrig mer klippa lugg. Men det kändes som jag behövde nå nytt. Funderar även på att göra håret mörkare. Men vi få hur det bli med det..

Helgen var toppen bra! Vi hade super mysigt på fredan, låg i soffan och kolla på idol med min bonus familj ♥ Sen i lördags va vi ut och skaka rumpa. Riktigt roligt va det! Hade lite tjejfest innan. Och alla vet juh hur dom bruka sluta..

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback