Underbar helg.

Hej gullpluttar ♥
Hoppas eran helg varit lika bra som min. I fredags fyllde Ernies lillebror 20, så vi va där och käkade tårta. I brist på annat att göra så raggde vi upp Anna och drog till Kramfors. Handla lite på Dollar och sedan den obligatoriska sylos-rullen.
På kvällen blev det film och gotta med Ernie.

Sedan blev det lördag och det va äntligen dax för att träffa en liten del av släkten och grilla hos mamms & papps. En riktigt lyckad kväll med mycket god mat och många skratt.
Duktig som jag är så glömde jag kameran hemma hos mamma å pappa, så ni få vänta lite om ni vill se nå bilder.

 
Jag och Robbis hade roligt iaf ♥

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad fina ni är :)

2011-07-12 @ 10:41:58
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback