Det sa bara pang!

Hej världen. Har ni det bra? Jag ligger hemma hos Erna just nu. Dricker liter cider och smider planer inför kvällen. Vi tänkte väl dricka lite och sedan bege oss mot crusingen i Ramsele. Så det bli nog kul!

Igårkväll hade vi vinkväll här hos Erna, va riktigt roligt. Vi drack, käkade mat, snackade strunt och drack mer vin. Sen kom Ernies ragg med vän, vi spelade lite "jag har aldrig" och drack lite drinkar. Vi hade super skoj och skrattade gott och allt mellan himel och jord. Vid halv 3 hade jag pallrat mig hem för att sova några timmar..
Halv 8 imorse va det bara att ta sig upp igen för att åka till Åsele för att gå på marknaden. Då va man en sliten soldat. Så nu är det bara att börja om.

Nu vet ni vad jag haft för mig den senaste tiden. Hoppas ni har det lika bra som jag har.
Puss på er.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback