Måndag.

Jag tycker jag har haft fullt upp ihelgen. Men nu när jag tänker efter så har jag nog inte gjort så mycket..
Vi va hemma hos mamma och pappa i Fredags, sen sov vi över där. På lördan tog vi det bara lungt. Käkade tacos och kolla på film och så.
Igår va det tvätt dag.. Blä! Men sen åkte vi hem till Roberts päron och käka där.

Nu har fisen åkte på jobbet och jag är ensam hemma i sisådär 14 timmar..
Lucky me att vi inte har diskat på hela helgen.. Och att all tvätt ligger i påsar som bara väntar på att vikas in.
Underbart med måndag.
Måndag! Det är juh DH-dag!
Min dag är räddad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Meh, har Dh börjar igen? :O

2011-01-17 @ 14:22:39
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback