Pigtittare

Kommer ni ihåg att jag höll på och måla en pigtittare för ett tag sen? Den har varit klar ett bra tag nu, så tänkte ta och vis hur det blev.


Såhär såg den alltså ut från början. Jag har haft den sen jag va jätte liten, och förutom färgen så var den jätte fin.


Jag började med att slipa hela. Sen tejpade jag för spegeln och började måla. Jag använde spreyfärg och det fungerade riktigt bra. Tro jag sprayade 2-3 gånger så det skulle täcka ordentligt.


Och såhär blev den när allt va klart. Jag är riktigt nöjd!
Och om ni undra varför jag har en halvdöd blomma där så kan jag säga att den va levande en gång i tiden.
Innan Tyson kom och käkade upp den. Men jag lever på hoppet att den ska återuppstå snart.

Kommentarer
Postat av: My

Snyggt det blev! :)

2011-01-18 @ 13:11:42
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Maria

tjusigt!

2011-01-28 @ 21:26:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback