Mitt 2010 i bilder

I Januari gjorde jag tydligen ingenting?

Februari.

Melodifestivalen i Ö-vik.


Första Monopol matchen.


Vi va i Östersund och åt Pizza med Roberts kusin.

Mars.

Fest hos Jessica och Linus.


Fick en bögel på bilen..

April.

Jag köpte nya skor.


Vi flyttade.


Fredrik fick mig beroende av Bubble spinner.

Maj.

Sofhie, Anna och Jag grillade. Sen blev det krogen.


Sophie färgade mitt hår och jag kände mig jätte blond.


Vi åkte till Skottland.


21 Maj förlovade vi oss på slottet i Stirling ♥


Crusingen i Sollefteå.



Sista Maj va sista dagen på Anthill

Juni.

Avslutningsfesten med Anthill.


Jag och Sophie åkte till Alanya. En vecka med sol och bad.


Sophie fyllde år så vi firade henne med drinkar.


Jag kom hem och va jätte brun.


Kramfors stadsfest.


Svärfar fyllde 60. Så det firade vi med en överaskningsfest.


Köpte ny bil.


Midsommar hemma hos Roberts föräldrar.


Eclipse hade äntligen bio premiär.

Juli.

Vi hade en galen fest som slutade med vattenkrig på dansgolvet.


Va hemma hos Sofhie och käkade chokladdoppade jordgubbar.


Vi va på Junsele Djurpark och kollade på vita tigrar.


Blev några turer med båten.


Älskade laxen.


Återvändarkvällen.

Augusti.


Jag, Robert, Chevan och Ägget åkte till Rättvik på Classic Car Week.


CCW


Vi va på Drive In Movie.


Vi hade en av dom galnaste festerna 2010.


Jag va barnvakt till söt ungen.


Lima flyttade långt åt h*vete. Så vi hade avskedsmiddag.

September.

Mamma & Pappa tog bort våran älskade vovve.


80-tals fest!

Oktober.

Mamma fyllde år.


Robert fyllde år.


Vi hade varit tillsammans i 2 år.

November.

Vi va till Ullared och shoppade loss.


Vi festade loss i Långsele då Sofhies mamma fyllde 50.


Jul på Liseberg.


Jag fyllde 23 och Tuva hjälpte mig öppna paket.

December.

Jag hade födelsedagsfest.


Jag jobbade 3 veckor.


Jul hemma hos mamma & pappa.


Vi skålade in det nya året.

Jag hoppas att 2011 blir lika bra som 2010 ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback