Godmorgon!

Fredag idag. La boyfriend är ledig idag, så vi tog oss en lång sovmorgon. Sen ska vi gå på stan och jag ska tvinga han att bjuda mig på fika. Mohaha! Best girlfriend ever.

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och äta. Ska bli mys. Finns inge bättre än få komma hem och äta mammas mat. Undra om man någonsin kommer växa ifrån det? Hoppas inte.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Greys. Kanske blir ett eller fem avsnitt av How I met your mother oxå..
Hoppas ni får en underbar dag.

På tal om fika. Kolla kakan Sofhie kom med i Måndags.
Den såg då spännande ut. Konstigt nog så smaka den lite som tjockpannkaka med blåbär.
Men jag gilla pannkaka. Så den va god.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback