Lördagsmys

Igår va det äntligen dax för första delen av Melodifestivalen.
Jag bruka tycka det är jätte roligt när det väl börja, men efter två veckor är jag less och tittar inte mer förän det är dax för finalen.

Jag och Anna hade duka upp med massa snarra. Tyvärr var juh inte låtarna dom bästa. Men jag gillade Swingfly, man blev så glad av den. Och Jennys va juh den som va mest Schlager. Resten va väl inget att hänga i granen.


Nu ska jag och min vän Nikon gå ut på en promenad. Det var så länge sen han fick komma ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Tack :)

Med tanke på omständigheterna (som du säkerligen vet om) är det faktiskt ganska bra ändå :)

Än fast man går omkring och väntar på en dag då det "kan bli som förut".

Hoppas det är bra med er med :)

2011-02-06 @ 23:52:00
URL: http://raskaana.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback