It’s only just begun

Flyttandet och renoveringen går framåt. Jag bor lite på två ställen just nu. Men ikväll ska vi flytta min säng och imorn resten av grejerna som är hos Erna.
Och i slutet på nästa vecka får jag mina tapeter som ska vara i sovrummet. Sen ha pappa det han gör med att tapetsera och lägga nytt golv och greja. Fast han är där redan nu och målar och fixar. Tur jag ha en sån duktig pappa!

Ikväll är det fredagsmys i vanlig ordning. Ska mysa hemma hos Ernas mamma med Erna och Selma. Bli kanske lite godis och Idol finalen. Sen ska jag sova där så det bli verkligen fredagsmys med pyjamasparty.

Annars händer det nog inte mycket ihelgen, bara flytta och försöka få nån ordning på kaoset. Jag va väl inte så organiserad när ja flyttade från Robert. Slängde bara ner mina saker i kartonger, så man kan hitta ett glas i en låda och två till i en annan låda osv. Men till slut ska nog allt komma fram.

Nu ska jobba ett tag till, sen är det helg.
Ha det så bra fina ni.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback