She's a spoiled little girl

Hoho i stugan.

Har ni haft en bra jul? Förätit er på julmat och choklad? Fått fina julklappar?
Det har då iaf jag.

Jag var som sagt hemma hos mamma och pappa hela helgen. Så det har varit en mycket lugn och skön jul. Och bortskämd som jag är fick jag mest med julklappar.
(Jo putte, dä ä visst en tävling. Och jag vinner. Jämt)
Bästa julklappen kommer om 1-3 arbetsdagar. En... *trumvirvel*.... Kitchen Aid! Gissa vem som är överlycklig?! Sen fick jag massa annat fint, grejer hem till lägenheten, presentkort på Ikea, mormors stickade strumpor och lite annat smått och gott.

Eftersom Dagmar va i byn (var det bara jag som sov helt ostört och inte märkte nånting btw?) så blev halva graninge utan stöm natten mot annandan. Så vi tog vårt mitt pick och pack och åkte hem till stan igår redan. Jag skulle egentligen vara ledig idag, men det kändes onödigt när jag ändå inte hade nått att göra. Så jag gick och jobba ändå.

Slänger in några få, utvalda bilder från jul.


Gilla äppelmos? Jag? Nähää


Glad tjej med största högen julklappar. (om ni undra varför min näsa är rödare än renen rudolfs, så tål jag inte katter. Men det är svårt och låta bli och gosa med mammas kattunge)


Bästa julklappen ever!


Hur kan man låta bli den här söta lilla kattungen som?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback