Fuck off and die datorjävel!

Hela min lägenhet ser ut som en byggarbetsplats. Jag vill bara lägga mig i soffan och kolla på film. Nej men just ja, jag har ingen soffa. Och vad har hänt nu da? Telia vill ha några jävla koder för att jag ska få kolla på tv. Men dom koderna fungerar visst inte. Jag får väl kolla på nått på datorn. Nej men det gå juh inte heller för min dator är så jävla kokobäng så det finns inte på denna karta. Snart slänger jag ut skiten genom fönstret.
Och pricken över i är att ett paket jag beställt måste hämtas i Långsele! Och på postens älskade hemsida står det "Felsorterat, leveransförsening".

Åhh vad jag älskar mitt liv just nu.



Nu går jag och lägger mig! Godnatt


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback