Underbara Måndag

Okej, nu överderv jag kanske lite. Men det bli juh som man gör det, så lika bra och göra det bästa av dagen!
Jag är "ledig" idag, så ha nyss varit och tränat med Anna. Ska hoppa in i duschen snart sen bli det lunch och en sväng på arbetsförmedlingen.
Det är min underbara måndag det.

Han juh inte med allt på min att-göra lista från förra veckan. Så jag få väl fortsätta med det sen..
* Fixa Ernies blogg (Hade mitt PS funkat som det ska skulle det va lätt fixat..)
* Städa garderoben (Städar jag inte jämt denna jävla garderob?!)
* Sortera bilder på datorn (Näästan klart!)
* Rensa klart alla dessa blåbär (Nu är det rödvinär som ska rensas..)
* Se X antal avsnitt av OC (1½ säsong kvar..)

Ha en fortsatt underbar Måndag fina ni!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback