Trött tant

Hej på er där ute
Tänkte jag skulle testa blogga från mobilen. Inte för att jag ha så mkt roligt att berätta men.. Ni är säkert nyfikna på vad jag ha gjort idag, så det ska jag berätta för er.
Först va jag och Anna en sväng och träna, sen hem, käka, duscha och iväg på jobbet några timmar. När jag kom hem blev det middag och nu har jag precis kommit hem från 1 timmes promenad, så skönt!
Nu ska jag hoppa in i duschen, igen. Sen sova. Ska jobba imorn igen så börja halv 7. Men det ä bara roligt.

Nu hoppas jag att det här går att publicera. Annars har jag skrivit ner min händelserika dag helt i onödan.

Såhär mycket kläder fick jag ha på mig idag, såå kallt! Nu är det verkligen höst ute.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback