Helgen

Jalla Jalla folket!
Har ni haft en bra helg? Det har iaf jag haft. I fredags jobbade jag för första gången på läänge. Riktigt roligt och va tillbaka med alla sötungar. På kvällen blev det Taco-night och fredagsmys med Robbis. Vi såg filmen The Boondock Saints från -99. Helt okej film. See you on the flip side.

Igår va det dax för släktträff uppe i Hammarstrand. Träffade massa folk man tydligen ska va släkt med. Men det va trevligt. Och god mat fick vi. På kvällen käkade vi hemma hos mamma och pappa, sen blev det en lugn och skön lördagkväll. Det va välbehövligt kan jag säga.

Idag ska jag städa lite här hemma, sen ha jag råkat lova Robbis att vi ska ut och springa.. Ojoj, vi få väl se om jag överlever det. Nu ska jag göra lite lunch innan det bli städ time.


Släktträd från min mormors mamma och tillbaka i tiden.


Jag blev lite inspererad av det fina släktträdet, så jag gjorde mig ett eget. Men längre tillbaka än såhär bli det nog inte..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback