En underbar påsk helg.

Vilken underbar helg det har varit! Så varmt och skönt. Det kändes mer som Juni än April. Har legat hemma hos mamma och pappa och stekt i solen. Drack lite öl, grillade och käkade massa godis.


Life is good! - Ni fundera juh säkert på varför jag ha solskyddsfaktor 15 i April. Men sen jag va i Turkland och brände mina knän så behöver jag bara tänka på sol för att det ska brännas. Och mamma hade bara 15 så det fick bli den.
Sen ha ja börja läst världens bästa bok igen ♥

 
Den där Girl drickan va då ingen höjdare. Jag och mamma testa och blanda den med allt från Loka till vin. Men inte ens då va den speciellt god.

Hoppas ni hade en lika bra helg som jag haft!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig blogg du har :)

2011-04-28 @ 16:25:51
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback