Broken.

Min pojkväns dator vill inte sammarbeta med mig idag. Den verka vara paj.
Så jag fick ta min egen dator som inte blivt använd på sådär 1½ år..

The boyfriend är och köper en traktor.
Japp.
Han är nog en av få 22 åriga killar som går och köper en traktor.
Att tilläggas; Vi bor i lägenhet.

Ja, han har sina idér den där mannen. Men han ska ha traktorn hemma hos sina päron. Så ni behöver inte fundera på hur fan det här ska gå till.

Ha inte så mkt att säga från den här datorn känner jag. Alla bilder och allt roligt finns på den andra.
Jag tycker att vi alla ber en bön ikväll om att den ska återuppstå.

Tack.

Hittade en fin bild på min gamla dator. Alltid nått.
Ska se om det finns nå mer spännande här.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback