Måndag

Helgen har varit toppen.

I fredags va vi i Sundsvall hela dan. Va upp på Media Markt och hälsa på Emilie med söt magen.
Alltid lika kul och träffa hon, även om det bara ä för några minuter.
I lördags va det fest, och inte vilken fest som hellst, utan Monicas 50-års fest. Va riktigt roligt.
Igår va det farsdag (hoppas ni inte glömde bort det). Så vi va först hos Morfar, sen svärfar, och sist men inte minst, min lilla pappsi. Blev mycket fika.

Idag har jag varit på möte och grejat lite. Sen va jag och Maria och träna. Vi är så duktiga så.
Kvällen blir lugn, ska bara ligga i soffan och kolla på tv.
Härliga måndag!

- 15 dagar kvar till min födelsedag.
   Min önskelista kommer upp lite senare.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback