Home Sweet Home

Med alldeles för lite sömn, stor ringar runt ögonen och allmänt blek är vi hemma.
Har haft en galen helg i stora staden. Men det va kul. Mycket alkohol och lite sömn.

Ha skrivit en liten lista på vad jag lärt mig i helgen.

* Det är 16 mil till Östersund (väldigt långt med andra ord)
* Samer hänger ut svarta sopsäckar efter vägen för att varna för Ren.
* Det finns många karaktärer i Östersund.
* Det är sjukt många P parkeringar på vägen hem.
* Magnus lägenhet är inte tjej vänlig.

Det var väl det viktigaste. Nu ska jag försöka ta igen några timmars förlorad sömn.
Good Night.

Just ja, Jag visade Magnus min blogg ihelgen, som han dödligt lovade att följa. Känner mig tvungen å lägga in ett hej här. Hej hej Magnus! 100 spänn på att han inte läser det här. 200 spänn att han inte ens kommer ihåg min blogg. Nu blev jag ledsen.

Godnatt. (igen)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback