The Lovely Bones

Hej hallå!
Nu va det några dagar sen sist igen. Ha väl inte gjort så mkt sen sist heller. Festen i Lördags va grym. Jag älskar min pojkväns släkt. Dom är nästan lika bra som min.
Ha varit på en shopping runda med min kära mor en dag.
Och idag har jag varit hemma hos päronen och rensat bland massa barnsaker. Jiisses vad min mamma sparar saker!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Julie And Julia. En tjej film såhär när min pojkvän inte är hemma. Hoppas den är bra nu.
Såg en film häromdan som va ganska bra. The Lovely Bones (Flickan från Ovan). Man kunde inte sluta titta för man ville se hur den skulle sluta. Men sen va slutet så jävla värdelöst! Haha, men den va ganska bra ändå.
Älskar när det börjag bli höst och man kan ligga in och kolla på film. Mys!

Nä, nu kallar soffan. Man kanske ska satsa på stort och göra popcorn?

Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback