Any old wind that blows.


Ägget, Chevan och jag på fika paus.


"Ta kort på mig, ta kort på mig"


Ett måste!


Här sov jag 3 nätter. Gissa hur mkt jag saknade min 180 säng?


Ha man missa och tage med sig en spegel så få man ta backspegeln.


Mmm!


Chevrolet Bel Air 57








Vi va på Drive in movie!


Såg Bröderna Karlsson.
Värdelös film.


Våran bio granne.
Bel Air 58





Måånga bilar.


Bio duken. Ljudet sände dom via radio.

Ja, det va lite bilder det. Ha säkert kort på 150 olika bilar. Men det här få räcka.
Det va riktigt kul och åka cheva ner. Men inte kul och tanka.
Bil jäveln drog över 2 liter/milen.
2300 spänn åt helvete. haha, men det va lätt värt det!

Vi ses nästa år Rättvik!
I'll be there


Kommentarer
Postat av: Emilie

haha, backspegeln ! Du är finurlig du !=)

2010-08-07 @ 14:22:13
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback