30 Augusti

Känns som det är Söndag idag.. Men det är bara för att min pojkvän va hemma i morse. Men nu har han åkt på jobbet. Så tråkigt och va ensam! Tro jag måste skaffa en katt. Eller en vandrande pinne. Så jag har nått sällskap iaf.

Idag ska jag tvätta. Sen ska jag försöka röja i mina garderober. Något som är fruktansvärt deprimerande. Tänk om alla kläder kunde sitta lika bra som dom en gång gjorde.

Och vet ni vad jag gjorde igår?!
Jag skrev klart mitt CV!
Japp, det är sant!
Så nu har jag mailat den till min.. vad kallar man det? Coach? Ajja, jag har mailat det till nån som kan det där iaf. Få väl se vad hon säger. Om det är nått jag kan använda.

Nu ska jag sätta igång här!

Fly away.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback