What A Night

Godmorgon. Eller Goddag kanske passa bättre.
Men jag har faktiskt nyss klivit upp. Jag har ägnat morgonen åt att sova.
Nått jag inte har fått göra inatt.

En lång historia kort, Min pojkvän kom hem med sin kusin. Stup fulla. Trängde ner sig i våran säng. Vid 3 fick ja nog av snarkningar, spritånga, värme, smällar och fjärtar.
Så jag intog soffan.
Då kom kusin och skulle säga förlåt. När jag nästan somnat så vakna jag till av att nån spyr på toan.¨

Somnade väl vid 5 kanske. Känns super kul å jobba idag asså.
Nu ska vi åka och handla lite. Se hur många små barn min pojkvän kommer skärmma med sina ögon.


Han ser ungefär ut såhär.
Fast här har han drucke absint i Prag.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback