Nova

Åh herre min gud.
Jag ha vare ute och sprunge!
Det gick riktigt bra måste ja säga.
Tills jag hade komme 10 meter. Då låg jag på marken och kunde knappt andas samtidigt som jag hosta blod.


Okej. Riktigt illa va det inte. Men nästan.
Måste verkligen göra nått åt min kondis. Vilken tur att jag ha hela sommarn på mig.

Ajja. Nog om min dåliga kondis och min rinnande svett.
Imorn ä sista dan innan helg.
The boyfriend ä oxå ledig på Fredag. Försöker övertala han att vi ska besikta Chevan.
Men tydligen måste man kolla lampor, bromsar, olja och grejer när den stått hela vintern.


Nu ska jag duscha, sen lägga mig i sängen och kolla på lite serier.
Vi hörs imorgon gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sprang själv för några dagar sedan, fy fan. Va som att andas genom ett sugrör!! Hoppas den går igenom då :)

2010-04-28 @ 20:36:42
URL: http://billyrock.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback