Måndags ångest

Känns segt att det är Måndag imorn igen. Jag ska jobba hela helgen, så jag ha liksom två veckor till helg igen.
It sucks.

Pojkvän är super sjuk stackarn. Och jag sitter och svär över att det inte finns något som heter "vård av sjuk pojkvän". Jag försöker tvinga han och hångla med mig så jag oxå kan bli sjuk å få va hemma.
Men han vägra.
Den jäveln.
Få försöka komma på en plan B.


1 Månad kvar till skottland och ledighet.
Fan ta den där jävla vulkanen om den ställer till det!
Då bli jag riktigt pissed off!!


Kommentarer
Postat av: Sophie Kindgren

Du får hångla med han när han sover, så kan du använda hans tandborste, drick ur hans glas.. ät med hans bestick, osv osv.. hahah! då borde du få nån bacill i dej iaf =P

2010-04-19 @ 14:25:00
URL: http://sophiekindgren.bloggagratis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback