To do list: Nothing.

Måndag Måndag. Har ni haft en bra helg? Det har jag. Har varit i Näsåker hos Håkan-bråkan. Hans syrra från sthlm va uppe så vi ha hängt med henne å kidsen. Alltid lika trevligt. 
Annars är det rätt lungt. Vi har fått den första snön, men det har väl ingen missat.. Vintern har knappt börjat och jag är redan less på den.. Jag är verkligen född i fel del av världen..
Idag har jag haft finbesök av Erna och Alice. Så mysigt så! Drucke lite te och snackat skit. Det kan man inte få för mycket av. Och imorgon kommer Anna och ska hjälpa mig färga håret. Tro aldrig jag haft en sånhär hemsk utväxt. Men det har liksom bara känts onödigt att färga den när jag ändå bara gå hemma hela dagarna. Men till helgen är det Halloween och jag behöver mitt blonda hår. Jag och Anna kommer va så snygg så. Och Håkan och Billy med såklart! Ser verkligen fram emot helgen. Kommer bli så roligt så!
 
Nu ska jag ta mig en till kopp te och slappa lite i soffan. Men det är då aldrig nå bra på tvn när jag ska slötitta. Få börja kolla på nån serie igen iställe. 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback