Tomorrow is June ♥

Ojoj, redan fredag. Och guuud så skönt det ska bli med helg. Det här har varit en lååång vecka. I tisdags va vi ute på lappudden med jobbet. Tackade av Ingrid som går i pension idag. Vi paddlade kanot, grillade, åkte båt på havet, drack vin och hade det såå trevligt. En riktig toppen kväll. Vi sov över där och va tillbaka på arbetet i Onsdags igen. 
 
Idag ska jag sluta lite tidigare. Känns ganska skönt då jag ha stängt varje dag den här veckan. Och imorn är det äntligen crusing! Det ska bli sååå roligt! Vet dock inte vad jag ska ha på mig än. Funderar på å va lite småtråkig och ha samma klänning som jag hade förra året.
 
 
 
Och självklart är bästa Sofhie hemma ihelgen. Ska bli såå roligt å träffa hon igen! Va alldeles för längesen sist. Så imorn bli det fest. Marcus, Joel och Stefan skulle komma förbi på en fördrink innan vi gå bort till Anna och Billy och grilla hamburgare å leker lite lekar. Är helt övertygad om att det kommer bli en riktig kanon kväll. Vare sig det är sol eller inte. 
 
Hoppas ni får en fin helg! Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback