Start each day like it's your birthday

Jag har juh faktiskt gjort mer ihelgen än å vare på kosläpp. Jag va ledig i fredags så åkte till Håkan redan i Torsdags. Lillemannen fyllde hela 29 år på fredan, så det firade vi med tårta i sängen och presenter. Av mig fick han en låda tunnbröd och en liten rebus. När han hade klurat ut den (vilket han gjorde efter en lååång stund och med mycket hjälp) fick han sin "riktiga" present. 
 
Resten av dan spenderade vi i stan med besiktning av ena bilen, service på den andra och lunch med mamma och pappa på Hallsta. När vi kom tillbaka till Näsåker käkade vi smörgåstårta, drack lite öl och umgick med Håkans kompisar. Sen gick vi på en liten kvällspromenad, gungade och kollade på utsikten. 
 
I Söndags njöt vi mest av solen, spelade kubb, solade, drack saft hos grannen.
 Byggde en koja till Sune! haha

Måste visa mitt lilla missöde här a.. Aronsson skulle skära ost. Osten tog slut med jag fortsätte hyvla. Så jag hyvla av en bit av mitt skinn! Inte okej! 
Förutom min olycka så har det här varit en riktig toppen helg.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback