Sometimes you have to get knocked down lower than you've ever been, to stand up taller than you ever were

Då ha man avverkat en helg i Näsåker med popklubb. Jag hade faktiskt jätte roligt. Det va roligare än jag hade förvänta mig. Först blev vi bjuden på middag av Håkans brorsa. Satt där och drack och hade det trevligt med nå kompisar åt dom. Sen drog vi till partajet. Träffade massa folk och hade det allmänt trevligt. Håkan ha verkligen helt sjukt roliga kompisar. 
 
Poptroca och poptello, inte det godaste jag drucke. Men en ganska rolig grej.
 
Erik köpte ett popklubb linne som ja lånade på efterfesten.
 
Va kallt som satan när vi gick hem vid 5 tiden. Så fick låna en mycket fin jacka. Sen hade jag hicka hela vägen hem. Så jag både syntes och hördes där jag gick.
 
I Söndags hade vi en mysig bakis dag, låg hemma och slappa, kollade på vänner, käkade godis och hade det gött. Sen tog vi en promenad. Gick och kollade på hällristningarna och så. Sen käkade vi godaste pizzan innan vi åkte hem till stan igen.
 
 
Det va min helg det. Så mysigt och vare ute i Näsåker med min lilla Håkan Bråkan 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback