Hello Friday!

Igår va jag ledig hela dagen (som alla andra iofs). Låg jag hemma och slappade och tog det lungt som många andra som va ledig? Nopp. Det här fröken storstädade sin lägenhet hon. I 12 timmar. Trodde inte det va möjligt och städa så mycket. Men nu är verkligen allt rent, allt från fönster, golvlister till lampor och varenda liten pryl. Inte nog med att jag städade så tvättade jag oxå, hela dan. Tvättade sånt man annars inte tvättar så ofta, mitt täcke, alla filtar, kuddar, duschdraperi, alla vinterkläder + 3 veckor kläder.
 
Det är så rent hos mig nu så jag vill knappt röra mig hemma. Men skönt är det, och lätt värt dom där 12 timmarnas slit. Idag är jag tillbaka på jobbet, känns helt okej och bara jobba en dag innan man får helg. Håkan ska komma och hämta mig efter jobbet, sen bli det nog en lugn helg. Det är marknad i stan så vi ska väl gå och kika på den.
När jag hade läst igenom vad ja skreve börja jag fundera, vem bryr sig egentligen om vad jag har städat och vilka saker jag tvättat? Haha, men men. Det är alltid kul och gå tillbaka själv i bloggen. Och nu vet jag juh när jag tvättade duschdraperiet senast.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback