People wait all week for friday, all year for summer, all life for happiness.

Nu va det ett tag sen det stod nå nytt här. Har haft en hel del för mig. Både med jobb och diverse fritidsaktiviteter. Typ träna äta sova skita. Det enda jag hinner med.

Stjärnkväll var iaf jätte roligt. Det var god mat, mycket trevligt sällskap och utsikten från Hallsta är juh en klass för sig. Så glad att jag fick chansen att gå iår oxå.
 


På lördan åkte jag och Håkan-bråkan till Sundsvall för att hälsa på hans syster. Vi shoppade, åt god mat, drack öl och umgicks. Innan vi åkte hem på Söndan shoppade vi lite mer. Håkan som inte köpt kläder på jag vet inte hur många år handlade som aldrig förr. 


Rensafari påvägen hem


Har ätit god lunch med mamma på Kajsas


Har köpt en fin tröja med änglavingar på, och haft en blomma i håret för att försöka locka fram våren..

Firat min lilla gullhöna som fyllt år.
 
Haft födelsedagsfest för världens bästa Anna
 
 
Ja det är väl lite det jag haft för mig sen sist. Nu är det snart påsk och det ska spenderas både i Näsåker och hemma i Graninge mä mamma, pappa och mormor, morfar. Se fram emot å va lite ledig. Och nästa vecka börja Angelica jobba igen. Kommer bli awesome!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback