We may act like immature idiots, but at least we're having fun

Så var crusingen över för iår. Känns alltid lika tråkigt. Nu är det ett heeeelt år till nästa..
 
Men vi hade en riktigt rolig kväll. Stefan, Marcus och Joel va hos mig först och tog en fördrink. Sen gick vi till Anna och Billy. Grillade hamburgare, drack goda drinkar, lekte lekar, surrade och umgicks. Tävlingarna gick bra, Mitt lag "Sandras lakejer" vann.
 
Sen gick vi ner på stan, kollade på bilar, träffade folk, va ner på krogen och träffade mer folk, käkade korv.. Sen fick min ultra smarta pojkvän för sig å svepa 3 tequila. Så det va juh bara och försöka släpa hem han. Tog väl sisådär 20-30 minuter. Annars ta det inte ens 10 min och gå hem till mig från stan. Så det här kommer han få höra läääänge till! hihi
 
I Söndags låg vi mest hemma. Stefan och Joel sov oxå hos mig så vi tog en pizza å slappade mest hela dan. 
 
Här kommer en hel hög med bilder!
 
 
Mina fina tjejer 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback