Han bara står där och stirrar mig rakt ner i själen

Håkan Hellström har släppt ett nytt album vilket egentligen är ett lika säkert vårtecken som tussilago. Fast att karln inte kan sjunga för 5 öre så är det nått med han som ja verkligen gilla. Hans "nu kan du få mig så lätt" är en av mina absoluta favoritlåtar. Mitt 17 åriga jag va helt galen i den så det finns såå mycket tonårsångest kopplat till den låten.

Nu är jag helt besatt av "Det kommer aldrig vara över för mig". Har lyssnat på den X antal gånger dom senaste dagarn. Älskar den helt enkelt.

 

Bara ett ord kan sätta eld på en skog

Jag kan älska dig just som den där elden
Men jag tänker aldrig dö, nej
Det kommer aldrig va över för mig

Jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig
Om du leker med mig


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback