Even when someone is miles away, always remember that we are under the same sky, looking at the same sun, moon, and stars

Jag och mamma hade en riktigt härlig helg i Stockholm.
 
Vi åkte i fredags, självklart va ja stressad och inte alls i tid. Så jag käkade frukost i bilen till Sundsvall. När vi kom fram gick vi direkt till hotellet som bara låg på en snegata från Drottninggatan, vi lämnade väskorna och bytte om. Det va juh så himla fint väder. Sen gick vi ut till Djurgården för att äntligen göra ett besök på ABBA museet. 

Sen gick vi och satt oss på en restaurang vid vattnet, käkade grillspett, drack cider, kollade på båtar och bara umgicks. Sen gick vi tillbaka till hotellet, köpte med oss massa gott och bara låg och slappade. På lördan va det shopping som stod på schemat. Hela dagen lång. Och oj vad vi shoppade! Men roligt va det. Och nu är min garderob fylld med massa nya roliga kläder. 

I söndags va det dax att åka hem, vi checkade ut och lämnade väskorna på centralen. Sen gick vi ut på stan för lite sista minuten shopping. Som att vi inte hade shoppat nog redan... Innan vi åkte hem åt vi en skagenbaguett på centralen. Såå god! 
Jag köpte en svart långkjol som jag åkte hem i. Jag är såå ovan att ha så långa kläder, så jag kände mig som en zigenare. Innan dagens slut fick jag till och med mamma att kalla det zigenarkjolen.
Idag ha jag på mig min rosa klänning. Den är jätte rosa. And I Love It!
 
Tack min fina mamma för en jätte trevlig och mysig helg i Stockholm ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback