You just gotta love the summer. And breakfast. Always breakfast.

Nipyre veckan är i full gång. Vilket betyder sjukt mycket att göra på jobbet. Men gud så roligt det är. Visst hade det vare roligare och få va ledig när det är såhär fint väder. Men jag älskar verkligen mitt jobb och är så glad att jag få jobba med det här.
I veckan ha vi delvis stått ute på torget. Fått träffa massa folk, sålt laxfestivalen biljetter och haft fina tävlingar. Man ha kunne vunne allt från en 3-dagars biljett till urkult, inträde till laxfestivalen, presentkort på Hallsta spa till en flottfärd med Westin Adventure och bad på Aquarena. 
 
Nu ska jag snart gå ut och käka med mamma och pappa på Appelbergs. Det är trollskoj XL i kväll så vi ha bokat bord på appelbergs uteservering. Perfekt och sitta och käka och lyssna på det samtidigt. Och imorse va vi på Hallsta och käka frukost. Såå gott! Bli ingen diet den här veckan iaf.. haha, men är det sommar så är det!
 
 
Och imorgon är det äntligen laxfestivalen. Har nog inte fattat att de är redan. Känns som det gått så fort. Och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig liksom?! Få rota igenom garderoben ikväll.
Men nu ska jag stänga butiken. 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback