We are the kids your parents warned you about

Oj vad jag ser fram emot att jobba 11 av dom 12 nästkommande dagarna.. Känns verkligen såå opepp. Jag vill oxå ha semester och få va ledig. Ligga i solen, bada, vare ute på äventyr. Men men. Man kan inte få allt här i världen. 
 
Har iaf haft en riktigt bra helg. Marie fyllde 30 i lördags, så vi va där och fika på dan. Sen hade den lilla damen inga planer för kvällen. Så vi tog en spontan utgång. Och oj så roligt vi hade. Träffa ett gäng norska killar som va här och "lekte krig". ja. Don't ask. Hängde med dom mest hela kvällen, dansade, drack lite för mycket tequila.
 
Igår flyttade jag mig bara från sängen till soffan. Sen låg vi där hela dan. Ha börja sett The Following. Grymt bra serie, vi såg typ 10 avsnitt igår. 
 
Jag tog med mitt Birthday-Babe glass som Marie fick låna. 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback