When your legs get tired let your heart do the work

Åh, jag har sån träningsvärk i mina ben och röv så jag tror helt seriöst jag lägger mig ner och dör snart. Inatt va ja upp å kissa och funderade, helt seriöst, på att sitta kvar där resten av natten bara för att det gör sååå ont att ta sig upp och sätta sig ner. 
 
Men visst, dä ä juh skönt att man komme igång mä å röra på fläske igen. Guldstjärna till mig!
 
 
Från dä ena till dä andra, måste visa min fina tröja, ha fått många komplimanger för den idag. Spets och döskallar är så typiskt mig så kunde inte låta bli å köpa den. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Överfin tröja, var är den från? :)

2013-09-24 @ 08:26:13
URL: http://mirawe.se
Postat av: Sofi

Hej!
Älskar denna tröja, men finns inte att få tag på. Det finns inte en chans att du vill sälja den till mig och lysa upp min sjukskrivna tillvaro? ;)
Kram Sofi

2014-01-26 @ 22:18:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback