Arrow

Den lilla (okej, ganska stora) serienörden i mig har hittat en ny serie att följa. Arrow. Såg första avsnittet när det gick på tv i Tisdags. Sen vart jag liksom fast och kunde inte riktigt vänta en vecka för att få se fortsättningen. Så jag fortsatte se några fler avsnitt på internet. Nu har jag snart sett ikapp dom som visats i USA.
 
 
Den påminner lite om Revenge, som jag också måsta ta och se ikapp. Ha missat alldeles för många avsnitt! Sen skadar det juh inte att han som spelar Oliver är riktigt jävla dyng het. Så ett litet tips från mig, ha ni inge bättre för er och vill se en halvnaken kille skjuta pilar på skurkar ska ni absolut se Arrow.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har ju tänkt se det här, men det har inte blivit av ännu (ser nog för mycket serier haha). Men ska väl börja då! Var lite småsur över att det inte var han som spelade Oliver/Green Arrow i Smallville först för jag älskade honom, men den här grabben var ju verkligen en fröjd för ögat RAWR - Angelica approved!

2013-02-08 @ 08:54:58
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback