Think a little less. Live a little more

Men hej små gullungar!
 
Dax och plita ner lite här igen kanske. Hade semester hela förra veckan. Åhh så skönt det va! Att bara få va ledig, en hel vecka. Första gången på 8 månader. Det va härligt vill jag lova. Jag och Håkan åkte iväg på en roadtrip. Berätta mer om det sen när jag ha lagt in nå roliga bilder att visa. Men det var iaf en riktigt mysig resa och vi gjorde och såg massa roligt. 
 
Nu är ja tillbaka på jobbet, jobbar den här veckan, nästa vecka och 2 dar veckan efter det. Sen är jag ledig och på fredan åker vi till arlanda och sen Grekland! Kan inte fatta att det är så nära nu! Åh så ja längta! 1 vecka med sol, bad, drinkar och bästa tjejerna! Kommer inte bli annat än awesome!
 
 
Annars händer det väl inte så mycket roligt i mitt liv. Det bränner i min hals. Och jag vägrar att bli sjuk. Meen, hellre nu än när vi ska åka. Har en inneboende igen oxå. Alltid kul med sällskap på kvällarn. Idag på lunchen bakade vi bröd, så ikväll bli dä nybakat brö och te med massa honung till middag. Gött!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback