Mama told me not to waste my life, she said spread your wings my little butterfly

Jaha, då va ännu en vecka slut. Jag tyckte det va typ igår jag skrev att det äntligen va fredag och att ja va dyng förkyld. Men nu är det fredag igen och jag är mycket piggare än förra veckan. Tur ä väl det. Ikväll ska jag åka hem till min boyfriend för en mysimys helg. Vi ska väl göra mest ingenting. Slappa, hänga mä hans kompisar, hälsa på hans päron och lite sånt. Eftersom jag åker till Grekland nästa helg kommer vi inte ses på jätte länge! Så det ska bli mys och bara umgås lite.
 
Nu ska vi fika lite tårta här på jobbet. Petrus som vi jobbat med i sommar gör sin sista dag idag och bjuder på gofika. Dä ska va gött å leva. 
 
Hoppas ni får en fin helg! Puss 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback