Let's Enjoy the Weekend!

Friday Friday Friday!
 
Sitter på jobbet och gör dom sista minuterna. Sen ska jag iväg till optikerna, handla lite, upp till min kusin å mata hans katter, hem och byta om och SEN är det taconight mä bonusfamiljen! Ska bli så mys så. 
 
Imorgon ska jag och Håkan bråkan åka iväg och äta nånstans. Vart är än oklart. Han ska ev sälja en av sina bilar på Söndag. Så då ville han ut och åka en sista gång. Då tänkte vi ta två slugor i en smäll och åka iväg och käka när vi ändå är ute och åker. 
 
Resten av helgen blir nog lugn och skön. Ska försöka slänga i lite färg i mitt hår a. Vill att det ska hinna bli liite blont till sommarn iaf. Nu är jag less på mitt mörka hår.
 
Nu ska jag ta och stänga igen butiken.
Ha en fin helg!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback