Hello April ♥

Hej på er!
 
Har ni haft en bra påskhelg? Min har varit jätte mysig. Åkte upp till Håkan i torsdags. Han höll på å skruva med sin lastbil så jag spenderade lite tid i garaget med honom. Sen har vi mest tagit det lugnt, hälsat på folk, tagit promenader och käkat middag med hans familj. I söndags åkte vi till Graninge för middag hos mamma och pappa med mormor å morfar. Sen va vi kvar där och åkte hem igår kväll.
 
Har ätit för hela året känns det som. Så imorse blev det den vanliga morgonpromenaden på 5 km och ikväll ha ja varit och tränat. Nu ska jag fortsätta slappa i soffan. Hoppas ni har det bra!
 

Håkan har en tjej målad fram på sin lastbil mellan gallret. Hon och jag blev riktiga tjenisar i helgen!
 
Fick godis, skorpor och presentkort av bästa Håkan-bråkan! ♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback