Give me the chocolate and nobody gets hurt

Har haft en såndär super mysig helg som man aldrig vill ska ta slut. I fredags efter jobbet var jag som sagt till Erna. Käkade tacos, kollade på twilight å snackade strunt.
Sen i lördags va ja ute å promenarade (i hagelstorm. Älskade Apri-väder), grejade på hemma, så kom Håkan. Vi hade juh tänkt åka upp till Övik och käka, men klockan blev så mycket så vi åt planka på Kajsas istället. Åh gud så gott det va. Älskar deras mat. Lätt en av dom bästa restaurangerna i stan. 
 
 
 
När vi hade käkat åkte vi upp till Övik ändå, bara för att gå på Candy Corner. Har seriöst aldrig sett så mycket godis i hela mitt liv! Vi köpte oss en liten påse på nästan 2 kg. Inte lätt å köpa lite godis när det finns över 600 sorter att välja på.
 
 
 
 
 
 
Igår va det dax för Håkan att säga farväl till sin fina bil. Det va med lite sorg i hjärtat vi såg den åka iväg till Uppsala för nya äventyr. Jag måste erkänna att jag blev lite kär i den bara av och köra den 1 gång. Men det va lätt det roligaste bilen jag kört i hela mitt liv. Den gick super snabbt!
 
När bilen va såld åkte vi och storhandla. Sen ville Håkan tröstäta så vi åkte till Sylos och käka en pizzamacka.
 
 
Som sagt, en jätte mysig helg. Är så glad att jag har min lilla Håkan bråkan som alltid hittar på massa roliga äventyr med mig 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback