Just Because I Can Force a Smile Doesn't Mean I'm Happy

Jag har verkligen kommit av mig med allt vad blogg heter. Jag har liksom inte tiden att plita ner vad jag gör och vad jag inte gör och vad jag köpt och inte köpt.
 
Men jag ska ge det ett försök till. Annars får det nog vara ett tag framöver.
 
Så vad händer i fröken Aronssons liv just nu.. Jag hade en helt fantastiskt midsommar med fina vänner ♥
 
Jag och Anna gjorde en midsommarkrans för första gången i våra liv. Vilket kanske syns.. haha
 
Men roligt hade vi, grillade, lekte lekar, dansade och levde livet.
 
Sen jobbar jag på som vanligt. Vi har börjat med sommar-öppet nu, så dä bli massa jobb framöver. Tur jag ha min fina vapendragare som sällskap!
 
Nu ska vi jobba på lite, det ryktas om att det finns paj till fika så det bli nog lite sånt snart..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du köpt din klänning?? Jätte snygg!

2012-06-30 @ 11:07:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback