Hello August, be good to me okay?

Tänka sig att det redan är Augusti. Vart har sommaren tagit vägen? Iofs har jag jobbat hela sommaren så där har jag väl svaret på min fråga. Men nu har jag bara två veckor kvar att jobba. Sen lite semester innan jag ger mig ut på nya äventyr.
 
Nu har jag snart avklarat en till arbetsdag, ska iväg och handla lite sen hem och käka. Orkar inte träna idag så bli nog bara en promenad. Min roomie åker till Urkult ikväll så ja har ingen som tvingar iväg mig = jag kommer ligga i soffan och kolla på One Tree Hill hela kvällen. Men det får man göra ibland!
 
Imorgon är det fredag och jag jobbar halvdag sen ska jag och Anna göra nått vi väntat länge på ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback