The best day is today.

Gud så härligt det är att vara ledig idag. Det är verkligen nått speciellt med att vara ledig en vardag, det blir inte alls samma sak som att vara ledig på helgen.

Imorse tog jag en sovmorgon, till halv 8. Så skönt och vakna av sig själv den tiden och vara pigg. Drog på mig lite kläder å skorna och gav mig ut på en kort mrgonpromenad på 30 minuter.

Nu sitter jag i soffan och kolla på Vakna! samtidigt som jag käka lite frulle. Ska snart byta om och gå ner på gymmet. Man få passa på när man är ledig.

Sen bli det mys-gos-dag med bästa bonusfamiljen. Det bi lunch på Kina, lite shopping, sen ska vi på föräldragruppen, och middag. Ska passa på att klappa lite på Ernas mage och se om lilla bullishen vill sparka ♥ Det är juh såå häftigt!

Gymmet is calling my name. Ha en underbar dag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback