Not Giving Up, Just Starting Over

Och så var hon tillbaka!

Har ni haft en mysig påsk? En bra vecka och allt det där?
Själv har jag haft fullt upp.

Påsken firades hemma hos mamma & pappa. Vi han med ett besök hos min faster, bjudit mormor och morfar på middag, haft lite mer släkt på besök, ätit alldeles för mkt godis, tagit sköna promenader, tittat på film och bara haft det mysigt ♥


Mamma vet vad jag vill ha till efterrätt!

I veckan har det varit åter till vardagen med jobb, träning, städning och allt som hör till. Men idag är det fredag och jag ser fram emot en lugn och skön helg med lite träning, promenader och middag hos moster med min fina Ernie! Íkväll ska jag bjuda med henne på VIP-kväll på Rut mfl som öppnar här imorgon. Så det blir nog trevligt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback