En hyllning till några av mina hjältar

Dagar som igår får mig verkligen att uppskatta alla fina människor jag har runtomkring mig.

Idag är ja extra tacksam för min fina fina bonusfamilj.

Ernas mamma som första gången hon träffar mig säger att jag få bo där hur länge jag vill, att jag alltid är välkommen dit. En sån människa som varit med om så mycket i sitt liv, men ändå är så glad och positiv och en helt fantastisk människa.

Lilla fina Selma som säger att det är klart jag ska följa med på den ena och det andra, "för jag är en del av familjen". Hon den lilla ungen som fick mig och skratta när ja egentligen bara ville ligga och gråta.

Och självklart min fina Erna, som jag inte vet vad jag hade gjort utan. You Are My Rock. När jag och Robert gjorde slut va det hon som tog hand om mig, hon som gav mig någonstans att bo, hon som tvingade mig att göra roliga saker för att glömma allt för ett tag, hon som tröstade mig när jag va ledsen och som fick mig att skratta igen. Och för det är jag dig evigt tacksam ♥

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dessa fina människor. Det är såna här människor jag ser upp till, och jag hoppas att jag en dag blir lika omtänksam som Erna och hennes familj. Att jag en dag kan betyda lika mycket för nån som dom gör för mig idag.

Och jag hoppas, med hela mitt hjärta, att ni vet hur mkt jag uppskattar allt ni gör och att ni bara finns där. ♥ För vad vore jag utan era andetag?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback