Don't wait for luck to happen. Create your own!

Välkommen till sämsta-bloggen-ever!
Jag har verkligen ingenting att blogga om nuförtiden. Where is my life liksom?

Veckan blir ungefär lika som alla andra veckor. MEN på Torsdag ska jag ta ledigt. Jag har så mycket semeterdagar som jag måste hinna plocka ut innan September när jag slutar. Så på Torsdag bli det mys-dag med bonusfamiljen. Ermin är hemma för praktik på sjukan, så först ska vi käka lunch på Kina.
Sen ska jag följa med Erna på föräldragruppen, sen hem och laga go-middag och gosa med gullhönan.

Annars da? Är måttligt less på det här skit vädret. Vart är solen och värmen? Meen, ja ha hellre det här vädret nu än i Maj. Så vi klagar inte. Inte så mkt iaf..

Ikväll blir det bodypump, sen dö av i soffan.
Hoppas allt är bra med er och att ni har en fin vecka.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback