Söndags snack

Dagen blev som planerat ganska lugn. Ändå känns det som jag hunnit med en del. Körde Robbis till Lånsele, tvätta ett ton med tvätt, renast ut gamla tidningar, tagit en promenad på 6 km, solat, målat naglarna, tittat på alla idol avsnitt som jag missat i veckan och "tränat" lite på wii. Nu ska jag snart hoppa in i duschen.

Konstigt nog känner jag mig inte det minsta nervös för imorn. Kanske för att jag inte ha nån aning om vad jag egentligen ska göra där? Så lika bra och inte ha för höga förhoppningar.
Men det kommer nog snart ett bakslag av nervositet. Att jag vakna 3 inatt och kan inte somna om eller nått i den stilen..

Nä, duschen va det.


Nymålat och fräscht. (bortsett från allt som är utanför..)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback