Nått som gör dig glad.

Dagarna går fort när man har roligt! Har fått lite mer att göra på jobbet, så det är kul. Även om det bara är att skriva adresser på kuvert så är det bättre än inget. Så jag är nöjd och glad.

Sen ikväll har jag haft fina Anna och Billy på besök. Vi har käkat blåbärspaj och snackat skit. Sånt som vi gör alldeles för sällan! När man va yngre hade man all tid i världen att umgås med sina vänner. Sen bli man vuxen och skaffar jobb, pojkvän osv. Helt plötsligt inser man att tiden man spenderar med sina vänner blir bara mindre och mindre. Så tråkigt!
Tro jag ska införa ett Oktober-löfte (det är för långt till nyår), att jag ska spendera mer tid med mina fina vänner.
Japp, så få det bli!

Men nu ska jag hoppa i sängen. Ska inte börja förän 9 imorn, så det bli sovmorgon för fröken Sandra. Nice nice.
Godnatt världen.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback